ОДЕЉЕЊЕ ЗА ДРУШТВЕНЕ ДЕЛАТНОСТИ И ЗАЈЕДНИЧКЕ ПОСЛОВЕ
У одељењу за друштвене делатности и заједничке послове образована су 4 Одсека и 2 Канцеларије, и то:
- Одсек за друштвене делатности
- Одсек за послове јавних набавки
- Одсек информационих послова и
- Одсек техничких послова
- Канцеларија за младе и
- Канцеларија за односе с јавношћу
У Одељењу за друштвене делатности и заједничке послове обављају се и послови везано за одбрану, ванредне ситуације, безбедност и здравље на раду и противпожарну заштиту који се због своје природе не могу сврстати ни у један Одсек.
Одељење за друштвене делатности и заједничке послове врши послове који се односе на:
- стручне послове у вези са статусом избеглих лица, интерно расељених лица са Косова и Метохије, миграната, тражилаца азила и повратника по основу споразума о реадмисији;
- послове ученичких и студентских кредита и стипендија;
- послове везане за гробља која нису одређена као градска гробља, а налазе се на подручју Општине;
- сахрањивање лица без сродника и лица чији идентитет није утврђен; ексхумације;
- спровођење поступка јавног конкурса за финансирање и суфинансирање невладиних организација и удружења грађања ГО Палилула и прикупљање извештаја невладиних организација и удружења грађана о правдању средстава добијених по јавном конкурсу;
- Координирање рада Комисије за процену потреба за пружањем додатне образовне, здравствене и социјалне подршке детету / ученику и вођење евиденције из наведене области;
- вођење поступка и доношење решења за признавање права у области борачко-инвалидске заштите ратним и мирнодопским војним инвалидима, цивилним инвалидима рата и корисницима породичне инвалиднине; права на материјално обезбеђење и месечна новчана примања у складу са прописима Републике и Града, издавање уверења и потврда из наведене области;
- планирање јавних набавки као и пружање техничке и стручне помоћи комисији за јавну набавку у спровођењу поступка јавне набавке;
- израду конкурсне документације, и израда аката у поступку јавне набавке, предлог уговора о јавној набавци;
- праћење извршења јавне набавке;
- послови евидентирања и извештавања и друге послове који су повезани са поступком јавне набавке;
- унапређење организације рада и модернизације Управе;
- развој информационог система и опремљености рачунарима;
- коришћење техничких и других средстава опреме и штампарије;
- коришћење биротехничких и других средстава опреме;
- коришћење и обезбеђивање других услова рада за Управу и друге органе;
- обезбеђивање рационалног коришћења пословног простора,
- обављање техничких и других сродних послова везаних за одржавање у управној згради и другим покретним и непокретним објектима који су у власништву Општине или које користи Општина;
- уређивање службеног простора и простора за одржавање састанака;
- коришћење и превоз моторним возилима и друге сервисне услуге;
- оперативне послове - умножавање материјала,
- дактилографске послове;
- евиденцију, коришћење и издавање основних средстава и ситног инвентара;
- послове одбрамбених припрема органа општине за ангажовање у случају рата и ванредног стања:
- послове обавештавања ради планирања и предузимања мера као и учествовања у заштити и спасавању људи, материјалних и културних добара и животне средине у ванредним ситуацијама и ублажавању и отклањању њихових последица;
- учествује у развоју цивилне заштите и спровођењу мера и задатака цивилне заштите;
- прати стања и предузима мере за заштиту и унапређење животне средине на подручју Општине;
- подстицање развоја културно-уметничког стваралаштва и аматеризма на подручју Општине;
- обезбеђивање услова за одржавање културних манифестација од значаја за Општину;
- спровођење програма развоја спорта на нивоу Општине који је усклађен са програмом развоја спорта на нивоу Града;
- учествује у одржавању спортских објеката на подручју Општине;
- обезбеђивање услова за реализацију програма установа и омладинских организација на подручју Општине;
- помоћ у развоју различитих облика самопомоћи и солидарности лицима са посебним потребама, лицима која су суштински у неједнаком положају са осталим грађанима;
- подстицање активности и пружање помоћи организацијама особа са инвалидитетом и другим социјално-хуманитарним организацијама на подручју Општине;
- праћење и обезбеђивање услова за функционисање Канцеларије за младе на подручју Општине;
КОНТАКТ:
ОДЕЉЕЊЕ ЗА ДРУШТВЕНЕ ДЕЛАТНОСТИ И ЗАЈЕДНИЧКЕ ПОСЛОВЕ
НАЧЕЛНИК
6 спрат, канцеларија 117
32 35 673, 32 36 221 локал 287
ОДСЕК ЗА ДРУШТВЕНЕ ДЕЛАТНОСТИ
3 међуспрат, канцеларије 50 и 51
32 36 491, 32 36 221 - лок. 111, 161, 214 и 629
6 спрат, канцеларија 114
33 46 259, 32 36 221 - лок. 109, 163 и 242
ОДСЕК ИНФОРМАЦИОНИХ ПОСЛОВА
5 међуспрат, канцеларије 86, 87, 88
32 36 221 - лок. 170 и 270
ОДСЕК ТЕХНИЧКИХ ПОСЛОВА
6 спрат, канцеларија 118
32 35 673, 32 36 221 локал 608
ОДСЕК ЗА ПОСЛОВЕ ЈАВНИХ НАБАВКИ
6 спрат, канцеларија 114 а
33 47 812, 32 36 221 лок. 169 и 176
ПОСЛОВИ ОДБРАНЕ И ВАНРЕДНИХ СИТУАЦИЈА
6 спрат, канцеларије 120 и 122
32 36 221, лок. 633 и 221
ПОСЛОВИ ПРОТИВПОЖАРНЕ ЗАШТИТЕ И БЕЗБЕДНОСТИ И ЗДРАВЉА НА РАДУ
6 спрат, канцеларија 114
32 36 221 лок. 673
КАНЦЕЛАРИЈА ЗА ОДНОСЕ С ЈАВНОШЋУ
4 спрат, канцеларија 75
32 36 221 лок. 226