Ада Хуја
Полуострво Ада Хуја простире се од Панчевачког моста до насеља Вишњица, на десној обали Дунава. Од центра Београда удаљено четири километра, некадашње „слепо црево“ и депонија шута, реализацијом нових развојних опредељења има шансе да постане један од природних бисера метрополе. То подручје од преко 100 хектара уз реку представља један од највећих потенцијала Београда.
Годинама се на овом простору, још од 1960. године, одлагало смеће из целог Београда, док депонија није пресељена у Винчу. Гомиле отпада су преоране и прекривене земљом. Еко систем Аде Хује је угрожен остацима пропалих бетоњерки, депонијама песка и шљунка, стовариштима и фабриком папира, а нарочито канализацијом и водама Миријевског потока које се изливају у рукавац Дунавац иза Аде Хује.
Према Генералном плану Београда на Ади Хуји биће изграђен модеран стамбено комерцијални комплекс, а већи део полуострва биће излетиште са спортским теренима и уређеним зеленим површинама. Генералним планом је, такође, предвиђено измештање индустријске зоне.
Први корак у решавању проблема на подручју Аде Хује биће решавање питања канализације и сузбијање непријатних мириса. Дирекција за грађевинско земљиште и изградњу Београда предвидела је да се канализација преусмери на велики колектор који иде до Великог Села, где се налази постројење за прераду отпадних вода. Израда пројеката за овај подухват су у току.
Приобаље Дунава на Ади Хуји привлачно је и за наутички туризам. Традиционално Градска општина Палилула је домаћин Туристичкој интернационалној дунавској регати (ТИД) у Београду, на њеној летњој двоипомесечној пловидби Дунавом дугој 2.515 километара, од немачког града Инголштата до обала Црног мора
На Ади Хуји се налази највећа картинг стаза на Балкану. У склопу картинг стазе налази се и терен за одбојку на песку. У непосредној близини Општина је изградила три тениска терена, два са шљаком и један бетонски. Димензије одговарају правилима за Дејвис куп такмичење.
Мост на Дунаву код Аде Хује
Ускоро ће почети градња још једног моста на Дунаву, код Аде Хује. Изградњом тог моста биће у потпуности завршен средњи магистрални прстен у Београду.
Најављено је да ће 2019. године бити израђен пројекат за мост, а да његова изградња почиње 2020. године.
Како планирају урбанисти мост ће се градити у четири фазе, од Панчевачког пута до обалоутврде, затим до Аде Хује и на крају до Вишњичке улице и Сланачког пута.
Мост ће бити дуг нешто мање од три километра.