Одељење за грађевинске и стамбене послове
Одсек грађевинских послова
Потребна документација:
Поступак за издавање решења којим се одобрава извођење радова, покреће се подношењем тј попуњавањем одговарајућег захтева надлежном органу кроз ЦИС (Централни информациони систем), који се потписује квалификованим електронским потписом.
Уз захтев се, у форми електронског документа, у pdf формату, потписано квалификованим електронским потписом (изузетно, техничка документација се може доставити и у dwg или dwf формату, без обавезе дигиталног потписивања), прилажу:
Напомена: Уколико је техничка докуменатција израђена пре ступања на снагу Правилника о поступку спровођења обједињене процедуре електронским путем ("Сл.гласник РС", бр.113/2015) , а подносилац захтева није у могућности да ту техничку документацију достави и у dwg или dwf формату, подносилац захтева, односно пријаве, може до 1. јануара 2018. године да ту документацију достави у папирној форми.
За објекте за које је предвиђено плаћање доприноса за уређивање грађевинског земљишта, састави део захтева за издавање решења по чл.145.Закона о планирању и изградњи, је и изјашњење подносиоца о начину плаћања доприноса за уређење грађевинског земљишта.
Републичка административна такса: 500 + 300 дин.
Текући рачун: 840-742221843-57
Позив на број: 97 - 53015
За подношење захтева 300 дин.
За издавање решења 500 дин.
Место набавке обрасца: Захтев се надлежном органу, у електронској форми, попуњава и поступак покреће кроз Центарални информациони систем , који се потписује квалификованим електронским потписом.
Рад са странкама:
Место предаје документације: Захтев се у електронској форми попуњава и предаје преко https://ceop.apr.gov.rs/eregistrationportal/
Уколико имате било какве недоумице, обавештења и детаљнија упутства можете преузети на сајту www.gradjevinskedozvole.rs
Телефон за информације: 3236-221 лок. 145, 147, 157 и 159
Радно време Услужног центра: 07.30-15.30
Напомена: